Sacrificiul fizic sau cel spiritual?

stop the sistem

Mai bine ma nasteam prost. Poate reuseam in viata. Imi faceam o covrigarie, mai vindeam un parfum, un telefon. Ma cuplam cu o mamifera buna si ma purtam de kkt cu ea si ea ma iubea. Faceam copii si-mi descarcam nervii pe ei, etc. Imi luam logan sau volkswagen si scriam pe el sport si-i puneam neoane. Imi faceam freza cu streasina pe frunte si ma imbracam frumos (de la zara) si viata era superba.

Asa, destept, e belita. Vrei sa faci ce iti place (arta, cultura) mori de foame. Vrei sa deschizi ochii celor din jur, sar cu parul pe tine, intalnesti o femeie, o iubesti si te porti frumos cu ea, neconditionat se pisa pe tine (no drama). Iti iei o masina mai speciala, dau aia faliment (si tu nu inveti nimic) si nu mai gasesti piese, nimic. Ti se incalca drepturile, iesi in strada si iti iei pulane peste ochi si amenzi. Recunosti ca esti outsider si te angajezi si sfarsesti lucrand la un mason care te scurge ca pe sticla de cola. Si viata e super. Macar ai muzica si cartile si nu ti le poate lua nimeni. Inca.

Si doar am citit atatea carti in care toti autorii spuneau acelasi lucru si nu am inteles nimic. Am luat-o tot pe drumul lor – seeing the big picture but being tied & bound. LA multi ani 2014 si la cat mai multe sarmale, mici si sorici.

One comment

  1. Eu cred ca viata este asa cum vrei tu sa fie! Cu cat dai mai multa importanta unui lucru/gand cu atat il atragi mai mult. Daca tu te incapatinezi sa crezi ca viata/ societatea intr-un final ” se pisa” pe tine cu atat se va “pisa” mai tare!

    Umple-ti sufletul cu fericire, ganduri bune si iubire, incearca sa vezi partea buna din oameni si din lucruri si concentreaza-te asupra a ceea ce iti doresti nu asupra a ceea ce urasti! Astfel vei atrage doar lucruri bune. Cu alte cuvinte vei atrage doar ceea ce iti doresti! Intrebarea este: stii ce iti doresti cu adevarat? Daca raspunsul este da atunci e simplu, GO FOR IT!

    Provocarea cea mai mare este sa-ti invingi fricile, sa treci peste ele si peste “lucrurile rele” si sa le scoti din mintea ta. In locul lor pune niste ganduri bune si pozitive, niste fericire si niste iubire si totul va fi bine!

    Te pup cu drag,
    Ioana 😉

Leave a comment